Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
470.000 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
02/2000
Brandstof
Diesel
Vermogen
65 kW (88 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Bestelwagen
- Categorie
- Tweedehands
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 470.000 km
- Bouwjaar
- 02/2000
- Keuring
- 02/2026
- Laatste maal distributieriem vervangen
- 11/2023
Technische Gegevens
- Vermogen
- 65 kW (88 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 2.461 cm³
- Cilinders
- 5
- Gewicht
- 1.690 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 3
- Brandstof
- Diesel
Uitrusting
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Grijs
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Ik verkoop mijn volkswagen busje, omdat ik hem in verband met de milieuzone / zero-emissiezone niet meer mag rijden hier binnenkort.
Het is een dubbele cabine, dus 5 zitplekken.
Ik ben de 2e eigenaar en hij heeft 470.000 op de teller (ik rij hem nog).
Het is een 5-cylinder, dus een super sterke motor.
APK tot februari 2026.
Eind 2023 is de distributieriem vervangen.
In 2024 is er een nieuw stuurhuis ingebouwd.
Er zitten mooie nieuwe all season banden onder.
Ik heb hem zowel als transporter als ook voor vakanties als camper gebruikt. Van daar ook de zonnenpanelen, incl. accu, omvormer en al. Let op, het is een dubbele cabine, dus ook met zitbank achter.
Dat betekent dat de ruimte achter op 'het bed' beperkt is. Voor iemand die langer dan 1,65m is betekent dat, dat je niet helemaal lang uitgestrekt kunt slapen (bij gesloten deuren).
Het is echter ook een werkauto voor mij, dus hij is geen super nette fancy retro camper.
Hij is 25 jaar oud, dat heeft zijn gebruikssporen aan binnen- en buitenkant achtergelaten in de vorm van roest, krassen en deuken. Bekijk vooral de foto's goed.
De ventilator werkt nog wel, maar verwarming en airco niet. De airco zou kunnen werken als je hem laat vullen neem ik aan. Heb het zelf nooit geprobeerd. Verwarming valt ook te repareen, maar is een klus met best wat uren, ik heb het niet laten maken. Ik had er geen last van.
Het is een dubbele cabine, dus 5 zitplekken.
Ik ben de 2e eigenaar en hij heeft 470.000 op de teller (ik rij hem nog).
Het is een 5-cylinder, dus een super sterke motor.
APK tot februari 2026.
Eind 2023 is de distributieriem vervangen.
In 2024 is er een nieuw stuurhuis ingebouwd.
Er zitten mooie nieuwe all season banden onder.
Ik heb hem zowel als transporter als ook voor vakanties als camper gebruikt. Van daar ook de zonnenpanelen, incl. accu, omvormer en al. Let op, het is een dubbele cabine, dus ook met zitbank achter.
Dat betekent dat de ruimte achter op 'het bed' beperkt is. Voor iemand die langer dan 1,65m is betekent dat, dat je niet helemaal lang uitgestrekt kunt slapen (bij gesloten deuren).
Het is echter ook een werkauto voor mij, dus hij is geen super nette fancy retro camper.
Hij is 25 jaar oud, dat heeft zijn gebruikssporen aan binnen- en buitenkant achtergelaten in de vorm van roest, krassen en deuken. Bekijk vooral de foto's goed.
De ventilator werkt nog wel, maar verwarming en airco niet. De airco zou kunnen werken als je hem laat vullen neem ik aan. Heb het zelf nooit geprobeerd. Verwarming valt ook te repareen, maar is een klus met best wat uren, ik heb het niet laten maken. Ik had er geen last van.
Leasing
Verkoper
ParticulierContactpersoon
- BTW verrekenbaar
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.