Ga naar hoofdinhoud
Bericht

Na het inloggen kun je AutoScout24 nog beter gebruiken.

  • Synchroniseer favorieten
  • Zoekopdrachten opslaan
  • Adverteren

Kia verandert zijn logo in stijl

Kia heeft een nieuw logo en nieuwe slogan voorgesteld. Het Zuid-Koreaanse merk maakte van de gelegenheid gebruik om een wereldrecord te breken.

2021 begint sterk voor Kia. Het merk pakt niet uit met een virtueel autosalon, maar wel met een nieuw logo. Dat ziet er soberder uit en laat het ovaal van de oude versie achterwege om zich te concentreren op drie eenvoudige letters. Kia heeft ook een nieuwe slogan: “Movement that inspires”.

AS24 Kia banner

Wereldrecord

Een nieuw logo is leuk, maar nu ook weer niet zo uitezonderlijk. Toch slaagde Kia er ook in om een wereldrecord te breken. Hoe dan? Door de onthullingsceremonie in Seoel, in Zuid-Korea. Het pyrotechnische spektakel dat daarmee gepaard ging, telde niet minder dan 303 drones. Volgens het Guinness-recordboek ging het om het grootste aantal drones dat simultaan vuurwerk afstak. Indrukwekkend!

Klaar voor de volgende stap?

Alle artikels

NIO ET7: elektrische zelfrijdende Chinees

Autonieuws

Mercedes EQA is GLA met stekker (2021)

Autonieuws

Elektrische Porsche Taycan krijgt nieuwe instapversie

Autonieuws
Ontdek meer