Na het inloggen kun je AutoScout24 nog beter gebruiken.
We hebben u in onze vorige test al gezegd dat er heel fijn te leven valt met de dieselmotor in de Bentley Bentayga. Maar weet u dat het nog beter kan? Met de Mulliner-versie.
Toen de Bentley Continental GT een V8 kreeg, volgden de lofbetuigingen langs alle kanten. Met downsizing in gedachten, leek dat ook het einde van de W12 te worden. Dat is allerminst het geval.
Nadat eerder al de Continental GT en de Flying Spur een sportieve behandeling kregen, vond Bentley nu de tijd rijp om van de Mulsanne een Speedmodel uit te brengen. Speed is in elk geval de juiste omschrijving.
Toen VW de Bentley-groep in zijn rangen verwelkomde, was het vlaggenschip nog gebaseerd op een Rolls Royce. Die Arnage is intussen vervangen door een eveneens naar een bocht in Le Mans vernoemde limo: de Mulsanne. Hier getest.
Begin dit jaar maakte Bentley indruk met de Continental V8. De nieuwe Speed voegt daar fascinatie aan toe, want nooit was een Bentley sneller dan het nieuwe topmodel van de Continental-reeks.
Downsizing. Ook een icoon als de Bentley Continental GT ontsnapt er niet aan. Natuurlijk blijft de W12-motor te koop, maar de gloednieuwe V8 is meer dan een kleine Bentley-motor.
De toekomst van Alfa Romeo rust op de schouders van de nieuwe Junior. Om zichzelf de middelen te geven om te slagen, is hij er als hybride, EV... en zelfs als sportieve elektroknaap! Wordt de eerste elektrische Alfa een succes?
De Audi Q6 e-tron belichaamt een nieuwe lichting elektrische auto's uit Ingolstadt. Hij luidt het nieuwe PPE-platform van het merk met de vier ringen in en biedt nu al een actieradius tot 641 kilometer of tot 516 pk. Genoeg om weer mee te spelen met de grote jongens?
Bijna twee jaar na zijn onthulling rolt de Polestar 3 eindelijk onze wegen op. Deze elektrische SUV heeft een 111 kWh batterij en een bereik tot 628 km.