Kia verandert zijn logo in stijl

Kia heeft een nieuw logo en nieuwe slogan voorgesteld. Het Zuid-Koreaanse merk maakte van de gelegenheid gebruik om een wereldrecord te breken.

2021 begint sterk voor Kia. Het merk pakt niet uit met een virtueel autosalon, maar wel met een nieuw logo. Dat ziet er soberder uit en laat het ovaal van de oude versie achterwege om zich te concentreren op drie eenvoudige letters. Kia heeft ook een nieuwe slogan: “Movement that inspires”.

AS24 Kia banner

Wereldrecord

Een nieuw logo is leuk, maar nu ook weer niet zo uitezonderlijk. Toch slaagde Kia er ook in om een wereldrecord te breken. Hoe dan? Door de onthullingsceremonie in Seoel, in Zuid-Korea. Het pyrotechnische spektakel dat daarmee gepaard ging, telde niet minder dan 303 drones. Volgens het Guinness-recordboek ging het om het grootste aantal drones dat simultaan vuurwerk afstak. Indrukwekkend!

Artikel delen

Alle artikels

Seat Ibiza en Arona krijgen, nog maar eens, een schoonheidsbehandeling (2025)

Rolls-Royce Phantom Centenary Private Collection: voor het 100-jarig jubileum (2025)

Special Tokyo Motor Show 2025: het feest van de conceptauto's

Ontdek meer