Na het inloggen kun je AutoScout24 nog beter gebruiken.
De zomer heeft het precies erg naar zijn trek gehad in onze contreien. Iemand horen klagen over zijn verlengde verblijf? Ons al helemaal niet, want wij konden nog volop profiteren van onze Audi A3 Cabriolet op die manier.
Eindelijk brengt Audi zijn plug-in-hybride uit. De A3 Sportback krijgt de primeur en combineert zuinigheid met sportieve prestaties. De slogan van Audi luidt ‘Vorsprung durch Technik’.
We vlogen nog snel naar Monaco om er te proeven hoe de lente van volgend jaar er zal uitzien. En als het van de nieuwe Audi A3 Cabriolet afhangt, wordt dat er eentje met een warm briesje. Hoe we dat nu al weten?
Je betaalt voor vier cilinders, maar het blijkt een voordeel wanneer er twee al rijdend te slapen worden gelegd. De Audi A3 Sportback 1.4 TSI met cilinderuitschakeling is volgens ons de keuze van de slimmeriken.
Audi wil werkelijk van elk model een variant in zijn gamma hebben. Maar de Audi A3 Sedan is meer dan gewoon aanwezigheidspolitiek. Het merk hoopt dat het klassieke koffermodel de helft van de verkoop van de Audi A3 voor zijn rekening kan nemen.
Met de nieuwe A3 heeft Audi gelet op de kleintjes. Elk detail werd gewikt en gewogen. En nog eens geperfectioneerd. Levert dat dan ook de perfecte compacte middenklasser op? Ja, als je daarvan houdt tenminste.
U kijkt naar de nieuwe Audi A3 Sportback. Jawel, kijk maar eens wat beter: het gaat echt om een volledig nieuwe auto. Nu, we hadden het eerst ook niet door hoor.
Ook bij Audi is het einde van de V8 in zicht. Om dat niet zomaar voorbij te laten gaan zwieren ze de RS 6 Avant Performance op ons bord. Een beestige station met 630 pk.
De Audi RS 4 Avant loopt op zijn laatste benen, maar dat betekent niet dat hij uitgeteld is. Wel integendeel: Audi geeft hem een duwtje in de rug in de vorm van het ‘Competition Plus’-pakket. Genoeg om de nieuwe lichting aan snelle breaks de baas te blijven?
De eerste volledig elektrische Audi gaat onder het mes. Hij krijgt een nieuwe en grotere batterij die zijn rijbereik doet toenemen tot 600 kilometer, opgefriste looks en een gloednieuwe naam die beter past binnen het huidige stramien van Ingolstadt. Dit is de Audi Q8 E-Tron.